mc.unitedcraft.pl

⬛ UnitedCraft.pl ◼ Survival, Duels ◼ Działki, ekonomia, questy, daily ◼ 1.20.4

Nazwa ⬛ UnitedCraft.pl ◼ Survival, Duels ◼ Działki, ekonomia, questy, daily ◼ 1.20.4
Adres mc.unitedcraft.pl:25565
Strona WWW https://unitedcraft.pl
Wersja 1.17 - 1.20.4
1.17 1.17.1 1.18 1.18.1 1.18.2 1.19 1.19.1 1.19.2 1.19.3 1.20 1.19.4 1.20.1 1.20.2 1.20.3 1.20.4 1.20.5
Typ Survival PvP FreeBuild PvP Duels PvP Practice PVP
Gracze 12/100
Dodano 02-03-2021 01:05
Zaktualizowano 25-04-2024 00:57
Status serwera Online
Właściciel unitedcraft
Witaj na UnitedCraft - twoim nowym wymarzonym serwerze Minecraft, gdzie odkryjesz niekończącą się zabawę i rozwijanie postaci. Naszym priorytetem jest zapewnienie wszystkim graczom bezpiecznego i przyjemnego środowiska online, wolnego od oszustów, przy wsparciu pomocnej i przyjaznej społeczności. UnitedCraft to miejsce relaksu i wypoczynku, które stale się rozwija, odpowiadając na pomysły i oczekiwania naszych graczy. Naszym celem jest zapewnienie wspaniałej rozrywki dla każdego. Dlatego dbamy o to, aby każdy gracz miał równe szanse rozwoju poprzez nasz system ACV, który nieustannie eliminuje osoby korzystające z niedozwolonych modyfikacji. Dołączając do gry na naszym serwerze od wersji 1.17 do 1.20.4, odkryjesz wiele różnych ścieżek rozwoju. Możesz wybrać spośród 5 prac oraz wykonywać płatne zadania w 10 kategoriach. Ponadto, oferujemy rozbudowany system handlu na targach i w domu aukcyjnym, a także bezpieczną wymianę handlową między graczami. Chcemy, aby każdy nowy gracz poczuł się komfortowo na naszym serwerze, dlatego przez pierwsze 3 dni otrzymasz ochronę przed obrażeniami od innych graczy. Oczywiście, możesz ją wyłączyć w dowolnym momencie, gdy będziesz gotowy na pełne wyzwanie. Nasza ekonomia jest ciekawym elementem rozgrywki, zachowującym wszystkie możliwości, jakie oferuje tryb survival. Bez względu na to, czy masz konto premium, czy non-premium, możesz cieszyć się grą na naszym serwerze. Nasza administracja jest zawsze gotowa służyć pomocą i dołączyć do wspólnej gry. Zaufaj nam, że na UnitedCraft stworzymy dla Ciebie wyjątkową przygodę, pełną niezapomnianych chwil i pozytywnych wspomnień. Dołącz do nas już dziś i zanurz się w świecie survivalu na swoim ulubionym serwerze. UnitedCraft czeka na Ciebie z otwartymi ramionami!
unitedcraft
05-02-2024 21:57
Doceniamy każdy głos i chcemy zapewnić, że szanujemy różnorodność punktów widzenia. Jednakże, chcielibyśmy podkreślić, że naszym głównym celem jest tworzenie przyjaznej atmosfery dla wszystkich Graczy. Szanujemy prawo do wyrażania opinii, ale jednocześnie oczekujemy, aby wszyscy Gracze zachowywali się w sposób szanujący i z poszanowaniem dla innych.

Administracja podejmuje decyzje mające na celu utrzymanie pozytywnej atmosfery, eliminując wszelkie formy toksyczności czy obraźliwego zachowania. Staramy się stworzyć miejsce, gdzie każdy Gracz może cieszyć się rozgrywką bez obaw o negatywne doświadczenia.

Jeśli masz konkretną sprawę do zgłoszenia lub pytania, zawsze możesz skontaktować się z Administracją.
Jesteśmy tu, aby wspólnie tworzyć przyjemne doświadczenia dla wszystkich.
HvmrO
05-02-2024 19:55
Wlasciciel ma kija w d*pie a administracja zgadza sie z nim pod kazdym kontem bo musi. Wlasciciel daje kary nawet za wyrazanie swojej opini bez mowienia w brzydki sposob o serwerze. Kary sa jakby to byl jakis top 1 znudowany serwer w polsce. Jak rozwazacie granie na tym serwerze to polecam zobaczyc inne podobne serwery. Oczywiscie nie mozna zapomniec ze wlasciciel robi wszystko tylko zeby mogl zarobic bez wzgledu na rozgrywke graczy.
_Castorama
04-07-2023 20:44
Nick Elektryk__ odrazu przepraszam za omijanie systemu antyafk chciałbym druga szanse na ten server ponieważ ten server jest dobrze dopracowany pod ekonomia innowacyjnymi systamami żeby rozgrywka była jak najwygodniejsza dla graczy, ludze jak graja na serverze to czują frajdę z rozgrywki eventy są organizowane, nie laguje servera a to najważniejsze polecam server i zapraszam do grania
unitedcraft
01-07-2023 00:38
Drogi Graczu,
dziękujemy za Twój komentarz. Cieszymy się, że możemy podzielić się z Tobą informacją, że ekonomia na nowej edycji świetnie się rozwija i nagradza graczy, którzy poświęcają się zarabianiu. Naszym celem było stworzenie rozgrywki, w której osiągnięcie maksymalnych poziomów w różnych pracach było możliwe, a obecnie mamy aż czterech graczy, których poziomy są maksymalne w dwóch różnych profesjach.

Jesteśmy dumni z faktu, że ekonomia działa wyśmienicie i ceni sobie graczy aktywnych. Pragniemy, aby nasi gracze mieli możliwość osiągnięcia stabilności finansowej poprzez zaangażowanie i poświęcenie w zarabianiu. Statystyki są doskonałą możliwością dla graczy, którzy chcą zobaczyć osiągnięcia swoje i innych na przygotowanych topkach.

Naszym celem jest utrzymanie obecnej dynamiki ekonomicznej, która nagradza graczy za ich zaangażowanie. Nie planujemy wprowadzać żadnych zmian, ponieważ prace są fundamentem naszej gry. Wierzymy, że to właśnie w pracach kryje się główna siła dochodów.

Chcielibyśmy Cię zachęcić, abyś kontynuował swoją przygodę na United i doświadczał nie tylko ekonomicznej satysfakcji, ale również wszelkich innych aspektów naszej gry. Mamy wiele fascynujących funkcji, zadań i możliwości interakcji z innymi graczami. Powodzenia i miłej gry!
radeczqu
30-06-2023 22:37
Chciałem dać temu serwerowi drugą szansę po ostatnim niewypale i krytycznej inflacji która miała miejsce na drugiej edycji, niestety nikt nie wyciągnął żadnych wniosków. Już w pierwsze kilka dni po starcie trzeciej edycji gracze mieli 100 poziomy prac - czyli maksymalne, (drwala i farmera). Jeden gracz zarobił jakoś ponad 50k $ w dzień jako farmer, podczas gdy inne prace zarabiają w okolicach 500-3000 dziennie, nie wiem jakich metod używał, nie obchodzi mnie to. To co mnie interesuje to to dlaczego nikt nie reaguje. Dlaczego nikt nie zmniejszy zarobków i nie utrudni levelowania dla tych dwóch prac. Oczywiście administracja ma wszystko w c*pie bo pewnie tworzą już powoli kolejną edycje. Żadnego hotfixa, nerfa, nic. Wy*ebane ja*ca.

Raven musisz przestać współpracować z tymi ,,najlepszymi developerami z całego świata do spraw ekonomii" bo jak sam widzisz, nie są tacy dobrzy jak ich wychwalasz. Porażka! Nie polecam serwera w żadnym wypadku.
Arbuziek
13-01-2023 20:26
Pawelek bardzo dobra decyzja!
WaxToSzEf
13-11-2022 13:37
Witam z tej strony Wax. Nie wiem co we mnie wstąpiło. To co pisałem było karygodne i nie miłe dla właściciela tego serwera a także administracji. Pisałem okropnie, sam nawet nie wiedziałem ci pisze, a przecież to był mój pierwszy serwer serwer mc na którym grałem. Każdy popełnia błędy, ale nie ja. co Pawełek myślałeś żę tak szybko się podam zawiodłem się na tobie tym jak usuwasz prawdziwe komentarze o twoim serwerku. Beka z ciebie.
WaxToSzEf
13-11-2022 13:26
Pawle (raven)mam do ciebie pytanie. Ile płacisz za usuwanie komentarzy? Bo bardzo mnie to ciekawi. A tak wgl co jak tam głodowanie na serwer na multikont? #RAVENTOATENCJUSZ
kocurTotalny
06-11-2022 22:21
Witam z tej strony kocurtotalny osoba która dostała perma bez możliwości za złe zachowanie i nie stosowanie się do regulaminu. Nie którzy powiedzą że większość banów jak mój był dany bez sensu, a nie którzy że słusznie ja uważałem że był dany bez sensu, ale po czasie zrozumiałem że to nie prawda ban zawsze jest dawany słusznie a jak przeanalizowałem powód dopiero zrozumiałem że administracja ma racje po czym postanowiłem przeprosić i wyjaśnić wszystko i liczyć na zrozumienie. Pewnie się zastanawiacie dlaczego tak postanowiłem, a dlatego że serwer jest naprawde dobrze zrobiony pod względem pluginów oraz społecznościowo a ekonomia i system jaki jest tam wprowadzony i wygląd oszałamia nie jednego gracza. Postanowiłem napisać ten komentarz dlatego bo postanowiłem zmienić podejscie do administracji i wszystko inne co kiedyś było negatywne w stronę administracji. Zachowałem się nie przyzwoicie a administracja w kierunku mnie zachowywała się słusznie tym bardziej że było widać że do nie których osób z administracji nie miałem szacunku, ale przejrzałem na oczy że szacunek powinien mieć każdy do administracji serwera tym bardziej że oni też szanują każdego gracza tym bardziej że to oni pilnują porządku żeby wygodnie się grało oraz żeby serwer chodził jak w zegarku. Zrobiłem wiele błędów które teraz żałuje ale człowiek uczy się na błędach i tym sposobem już ich drugi raz nie popełnia, a zrobiłem tak wiele błędów tylko dlatego że nie przeczytałem regulaminu który jest dobrze zrobiony a jak każdej młodej osobie przynajmniej mi nie chce się czytać ale po przeczytaniu rozumiem dlaczego mam perma i dlaczego mnie administracja tak surowo potraktowała. Jak dla mnie administracja była dla mnie za dobra już na początku mojej przygody na UnitedCraft. Dużo niestosownych rzeczy zrobiłem które nie były stosowne do regulaminu a pomimo to odpuszczali mi bo wierzyli że się poprawie, a się nie poprawiłem i dlatego musiałem wyrwać perma żeby to zrozumieć. I pozostaje mi tylko podziękować administracji UnitedCraft i za to że zrozumieli mnie i za to że mnie zbanowali bo co jak co dzięki im zrozumiałem swoje błędy i nie dostała przeze mnie inna osoba perma bo byłem tam tylko zagrożeniem bo dużo osób mogło brać z mojego zachowania przykład a tak to wszystko jest dobrze i nie ma ludzi pokrzywdzonych. Pozdrawiam Serdecznie: kocurtotalny
IdealSalcik
06-11-2022 13:14
Popieram szefa ponizej @REVENTOATENCJUSZ
123Luzaczek123
27-09-2022 20:35
Witam wszystkich czytelników,

Zaczynając grę na /UnitedCraft.pl/nie planowałem grać bardzo długo. Myślałem, że jest to zwykły serwer survival. Zaskoczyły mnie na początku unikatowe pluginy, których nigdy wcześniej nie widziałem. Skłoniło mnie to do spróbowania zaczęcia swojej historii na tym serwerze. Pierwszy tydzień grania był dla mnie bardzo trudny. Nie potrafiłem się odnaleźć. Na szczęście Administracja UnitedCraft wszystko mi wytłumaczyła i pomogła. Zdziwiłem się bardzo, że tak dużo mi czasu poświecili, aby wszystko mi wytłumaczyć. W późniejszym czasie poznałem wspaniałych ludzi wspólnie grając na /UnitedCraft.pl/. Druga edycja jest jeszcze lepsza niż poprzednia. Serwer jest bardzo fajnie zorganizowany. Co tydzień są nowe unikatowe eventy, w których można zdobyć unikatowe itemy. Oczywiście wszystkie aktualizacje, zmiany na serwerze i eventy są pisane na discordzie Uniteda przez administracje - https://discord.com/invite/htBSdp6ER5 . Na discordzie można również napisać swój pomysł na kanale #Propozycje na poprawienie lub dodania coś nowego do serwera. Architektura całego serwera jest niesamowicie ładna i bardzo wprawia w zdumienie. Gdy potrafisz budować możesz dostać unikatową rangę Architekt. Wystarczy tylko zbudować ładną i ją zgłosić na discordzie, a administracja oceni ją i ewentualnie powie Ci co możesz w niej zmienić by była lepsza. Serwer posiada również dodatkowe komendy, które pozwalają lepiej poznać ten wspaniały serwer. Jeśli czegoś nie będziesz wiedział/a śmiało pisz do administracji, która zawsze postara Ci się pomóc, aby twoja rozgrywka przebiegała płynnie i bez żadnych problemów. Ekonomia serwera jest niesamowita. Możesz zarabiać dolary w przeróżny sposób. Po przez wykonywanie zadań pod komendą /warp zadania, możesz wykupić stanowisko na /warp targ lub na /warp galeria i tam sprzedawać innym graczom swoje itemy lub korzystać z komendy /ah i online wystawiać przedmioty i decydować o ich cenie. Za zarobione $ możesz kupować np. Tokeny (możesz je również wygrać na eventach), które pozwalają Ci zdobyć np. Rangi na serwszerze. Możesz również kupować rangi lub tokeny na stronie serwera co sam osobiście polecam - https://unitedcraft.pl/#sklep . Gdy potrzebujesz dreszczyk emocji i super spędzony czas ten serwer jest właśnie dla ciebie. Jeśli nie wierzysz przekonaj się sam.



Serdecznie Polecam

UnitedCraft.pl › II EDYCJA SURVIVAL › 1.17 - 1.18.2 › Ekonomia › Prace › Działki › Questy › Osiągnięcia ‹
legomaniak120
27-09-2022 20:02
Ogolnie nie polecam serwera (chyba ze chcecie dostac bana za nic ;) ) admini maja cie w pupie a zeby sie jakos ustatkowac trzeba wydac min. 30 zl wiec serwer P2W
Macroonly
18-09-2022 19:42
Witam Wszystkich czytelników tej opinii. Pisze to, Aby podzielić się moimi odczuciami na Serwerze UnitedCraft.PL Zacząłem Grać na tym serwerze mniej więcej w Kwietniu 2021 Roku. Od Tamtego czasu poznałem dużo Miłych i Pomocnych ludzi jest to serwer z miłym community. Administracja Ma dobre podejscie do Gry Umią sprawdzać ludzi nigdy nie napotkałem Cheatera Administracja jest bardzo miła dla Uzytkowników tego serwera.
Serwer Jest Bardo ładnie zrobiony Wszystko działa jako gracz tego serwera nigdy nie napotkałem błedu.Serwer Jest Przyjazny dla ludzi Fajne Na serwerze jest tez to ze są eventy zwykle co tydzien dodajace duzo itemow. Ładnie jest też wszystko zbudowane estetyczny end. Na serwerze Sie da bic bez lagów jest też duzo mozliwosci np farmy itp. na serwerze jest też fajny drop z smoka co umozliwia łatwe dropienie rare itemow m.in. Głowa smoka elytra czy tez jajo smoka serwer jest dobrze zoptymalizowany nie ma lagów. Serwer Ma tez estetycznie zrobionego discorda Administracja na nim jest pomocna. Na serwerze nie ma tez problemu z rangami trzeba poprostu grac i zdobywać na nie kasę (można tez je kupić na stronie serwera. Fajną opcja jest wylaczenie fantomow itp. fajna opcja jest tez wlaczanie i wyłączynie pvp na działce co daje duże możliwości. Na serwerze są tez mozliwosci robienia sklepów na działce albo wykupowania ich na /warp galeria albo /warp targ. Na serwerze Są tez fajne zadania z których można zdobyć kasę/expa/fajne itemy na serwerze sa tez super itemy np piekielna luneta która daje buffy np dodatkowe hp albo większy dmg
mapa tez jest zacna bo ma duże rozmiary sam overworld ma maksymalne kordy 15000 na 15000 a w netherze i endzie Sa to kordy az 7500 na 7500 mapa jest duza i daje tez duzo mozliwosci.Mozliwosci te pozwalaja na budowe ogromnych farm jesli tylko mamy na tyle duzo pieniedzy na bloki dzialek dzialki maja wymiary 61x61 na mapie jest tez duzo wygenerowanych monumentów bastionów fortec itp serwer jest stworzony na wersje 1.17.1 mozna grac na tym serwerze do wersji 1.19.1 serwer ten według mnie jest bardzo fajny z powodu latwego zdobycia itemow bezproblemowego zdobycia ich nawet jak dopiero zaczynasz gre z powodu questow jest to latwe poniewaz latwo mozesz zdobyc pieniadze za ktore mozesz kupic miecze sety kilofy totemy koxy i tym podobne .jezeli sie postaramy nawet mozemy uzyskac itemy bez robienia niczego poprostu mozemy sie zaprzyjaznic z jakas osoba przyjaznie na tym serwerze sa dlugo trwale chyba ze ktos cie zdradzi nasczescie nie wiele takich ludzi na tym serwerze gra. Polecam grac na serwerze.
Pozdrawiam Macroonly
Ejkei
31-08-2022 12:36
Witam was drodzy czytelnicy. Pisze to, aby podzielić się z wami moimi odczuciami na temat tego serwera. Zacząłem tutaj grać w kwietniu 2021 roku i nie żałuję tego Od tamtego czasu poznałem tutaj wiele osób z którymi utrzymuje kontakt do teraz. Uważam że tutejsza społecznośc graczy jest pomocna oraz bardzo związana (w ostatnim czasie troche to sie popsuło, ale wierze że wszystko wróci do normy). Administracja ma dobre podejście w którym można zwykłą rozmową dużo wyjaśnić, natomiast zachowania złe są potępiane i nieakceptowane. Odpowiedzi na pytania na chacie tekstowym są udzielane najszybciej jak się da. Niektóre decyzje mogą wydawać się niezrozumiałe jednak ja po pewnym czasie uświadomiłem sobie dlaczego są one właśnie takie. Nie żałuje czasu spędzonego tutaj, zawsze można znaleźć coś co pomoże spędzić przyjemniej czas (chociażby eventy organizowane co tydzień). Serwer działa bardzo sprawnie co potęguje przyjemność z rozgrywki. Na bieżąco wprowadzane są różne ulepszenia oraz poprawki. Wiekszość mechanik jest bardzo dobrze dobracowanych. Spawn serwera zbudowany jest w sposób przemyślany oraz estetyczny. Wszelakie rzeczy są tam odpowiednio rozmieszczone dzięki czemu możliwe jest łatwe poruszanie się. Dostępne są wszelakie ciekawe możliwości zarobku (na przykład prace) dzięki czemu początkujący gracze mają możliwość wzbogacenia się w tempie, które nie nuży. Znajdują się tu także wiele zadań, poprzez wykonywanie których otrzymuje się nagrody. Tokeny,(za które można zakupić przykładowo rangę lub wyłączenie phantomów na działce) które można kupić na stronie serwera można kupić także za walutę na serwerze od innych graczy lub wygrać na organizowanych przed administratorów eventach przez co nie trzeba wydawać prawdziwych pieniędzy, aby zdobyć rangi bądź inne dodatki, które pomagają podczas rozgrywki. Powoduje to, że każdy ma szanse zdobyć wiele. Antycheat działa bardzo dobrze przez co na serwerze rzadko występują osoby oszukujące, które potencjalnie mogłyby psuć zabawę z gry innym. Arena pvp jest przyjemnym dodatkiem gdzie można spędzić troche czasu. Różnorodne warpy ułatwiają odnajdywanie interesujących nas rzeczy. Serwer discord jest odpowiednio zorganizowany co pomaga komunikowanie sie między graczami jak i kontakt z administracją. Osobiście uważam, że warto jest spróbować gry na UnitedCraft, ponieważ można poznać wiele interesujących osób oraz przeżyć ciekawe przygody przy bardzo rozbudowanych mechanikach i pluginach.
Pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do gry.
ddwaafa
31-08-2022 12:14
Hejka. Szczerze mówiąc serwer unitedcraft jest najlepiej zrobiony z serwerow minecraft na ktorych gralam. Wszystko starannie wykonane, administracja chce aby graczom jak najlepiej sie gralo. O tym serwerze slyszalam różne opinie, ja uważam że jest super. Wydaje mi sie, ze nikt nie docenia jak bardzo rozbudowane jest community i jak dopracowany jest serwer. Różnorodne zadania, które pozwalają na przyjemniejszą rozgrywke i pomagają nowym graczom rozpocząć gre. Questy mają naprawde super nagrody. Eventy co tydzień sprawiają że na serwer jest ciekawy i nie nudzi sie szybko. Ekonomia to jest po prostu coś pięknego. Nigdy nie spotkałam sie z tak doszlifowanymi pluginami. Wiele osób nie lubi administracji. Jednak jak serwer by wyglądał z nagannymi zachowaniami które oni starają sie szybko wyeliminować. Społeczność jest ze sobą bardzo zżyta. Na serwerze panuje rodzinna atmosfera i poznałam dzięki temu wiele wspaniałych osób. Architektura całego serwera jest bardzo ładna i bardzo wprawia w zdumienie. Administracja zadbała o dosłownie każdy szczegół... Rozbudowane /ah z ktorego przyjemnie sie korzysta i warpy. Warpy są bardzo przydatne jeśli nie chce wam sie biegać po calym spawnie. Jest galeria dzieki ktorej inni gracze zarabiają a my mozemy kupić tanio przedmioty. Warpy dla vipów są bardzo fajne ponieważ jesli gracz kupi vipa na poczatku gry idzie mu latwo z reszta. Postawione sa tam przydatne przedmioty oraz mozemy zdobic kit vipa - zbrojke. Co do vipow. Ciekawa opcja jest to ze nie trzeba wydawac prawdziwej kasy na to. Mozna za $ kupic od innych graczy tokeny lub wygrac wlasnie na eventach. Za tokeny nie tylko kupi sie vipa. Mozna kupic rozne rzeczy np. wylaczyc phantomy co jest bardzo fajna opcja aby nie przeszkadzaly i nie denerwowaly gracza. Gdy sie nudzisz mozna pograc ze znajmoymi i przezywac super przygody. Polecam kazdemu sprobowac gry na tym serwerze i przekonac sie samemu jak fajnnie jest on zrobiony. Jesli chodzi o serwer discord. Jest tak samo dobrze wykonany jak serwer minecraft. Administracja daje wiadmosci o roznych zmianach i eventach. Wszystko jest schludnie wykonane i latwe do znalezienia. jesli ma sie vipa ma sie osobna range co tez jest bardzo fajna opcja. Jesli ma sie problem jest stworzony ticket ktory umozliwia nam rozmowe sam na sam z cala administracja ktora stara sie ten problem rozwiazac. Mozna dawac tez swoje pomysly na rozgrywke. Pomyslem ktory wedlug mnie jest wspanialy jest to ze kazdy gracz moze zdobyc archhitekta. wystarczy wyslac swoja budowle na discorda. Jest to bardzo sprawiedliwe.
Ogolnie polecam kazdemu :DD
kluczyk
31-08-2022 10:50
Witam
Serwer UnitedCraft nie jest zwykłym i pustym serwerem, polegającym tylko na samych survival + działki, zawiera on mase ciekawych dodatków w postaci wszelakich eventów,
NPC z przedmiotami, walutą serwerową zdobywaną przez różne sposoby, jak też sama mechanika dropienia przedmiotów z zabitego smoka. Zabicie smoka nie jest łatwym zadaniem gdy
przeciwnicy stoją obok, aczkolwiek czekają ciekawe nagrody w postaci elytry, jaj smoka, głowy smoka itd..., wprowadzane tam nowości i eventy urozmaicają grę przez co nie jest
nudno, na serwerze panuje rozgarnięta i pomocna moderacja, do której w łatwy sposób można się zwrócić tworząc ticket'a na serwerze discord unitedcraft. Z ciekawych innowacji na
serwerze są prace, umożliwiają one po zgrindowaniu odpowiedniego lvl'a kupowanie przedmiotów w specjalnym markecie, przedmiotów których nie da się zdobyć poprzez enchant,
ani crafting, aby zdobyć te przedmioty musimy osiągnąć 25lvl w danej dziedzinie pracy oraz zgromadzić "walute" punktową która wynosi 10000, przedmioty jakie tam są to
zaczynając od mieczy sharpness 6, aż do kilofów z wydajnością 6, umożliając miłośnikom walki oraz kopania lepsze warunki. Kolejną rzeczą urozmaicającą rozgrywkę są cykliczne
eventy na których każdy gracz przy odrobinie wysiłku może wygrać, zaczynając od waluty serwerowej której są "tokeny" po różne ulepszone enchantami przedmioty niespotykane
w grze w normalnych warunkach. Na serwerze występują 4 główne rangi - VIP,SVIP,UVIP,ARCHITEKT - rangi z dopiskiem VIP, są rangami które można kupić za tokeny, które na przykład
wygramy w evencie, ranga architekt jest dla osób z wysokimi umiejętnościami budowniczymi, które spełniły wymagania administracji swoją budowlą bądź budowlami na serwerze.
Z ułatwień dla graczy istnieją targowiska oraz galerię gdzie możemy wynająć na spawnie swój "sklep" i wystawiać tam własne przedmioty, kolejną opcją do sprzedawania przedmiotów
jest market otwierany za pomocą komendy gdzie wydzimy aukcje wszystkich graczy, sami tam możemy wystawić zalegający lub niepotrzebny nam już potrzebny. Opcja sprzedawania jest
bardzo przydatna gdy chcemy coś sprzedać, ponieważ przedmiot widnieje tam nawet kiedy jesteśmy offline przez co możemy zarabiać nie będąc na serwerze. Co do serwera discord
jest to serwer z community i informacjami dotyczącymi nowych eventów, poprawek serwera oraz wygranymi eventów. Na discordzie jak wzmieniłem wcześniej możemy tworzyć tickety
poprzez kliknięcie reakcji tworzy nam sie kanał z którym jesteśmy sami z moderatorami, którym opisujemy swój problem, a oni pomogą nam w jego rozwiązaniu.
WaxToSzEf
30-08-2022 20:04
a teraz raven przylizał się co coscowej upo typo jednym słowem
WaxToSzEf
30-08-2022 20:01
adm tak się boi NASY dosłownie jak energy gdy widzi nas w endzie NASA top 1 podzro bartus
WaxToSzEf
30-08-2022 19:59
ogólnie Pawełek i krakenik zrobili taki bug co duplikuje itemy w bardzo prosty sposób normalnie tylko debil by nie skorzystał taki jak bartus170 beka z serwera nie polecam taki ściek ze hej pozdro 600
WaxToSzEf
30-08-2022 19:55
ściek taki ze wl nie widzi ze najlepsi adm odchodzą czyli stronguch,czternastka i mj czyli wl serwera a tak zwany pawełek (raven) robi eksperymenty jak hitler na żydach. Jednym słowem jeden wielki żart (:
PatrykEror
28-08-2022 16:07
Nie wiem co tu się dzieje. Serwer może i jest ciekawy ale administracja to jakiś żart było kilka dobrych adminów ale teraz to nie ma sensu. Główny admin jakim jest Raven ma gdzieś graczy i ich opinie. Można mówić że serwer nie jest p2w ale to trochę bzdura bo jeśli za real hajs można kupić tokeny za które można kupić mysteryboxy w których mogą być miecze z sharpnesem 6 które dają duża przewagę. Właściciel nie odpowiada na żadne pytania udaje że nic się nie dzieje. A tak naprawdę robi jak on to mówi eksperymenty. Traktuje graczy jak bydło. NIE POLECAM
Blothar
28-08-2022 04:05
Pay2Win ścierwo które polega na otwieraniu skrzynek za realną kasę, omijać szerokim łukiem! Koło survivala to nie stało a tak się niestety nazywa! Właściciel i developer dwaj chorzy psychicznie hipokryci którzy się wypełniają na każdej płaszczyźnie.

Dziś reszta administracji odeszła z tego kurwidołku, i jestem przekonany, że każda z tych osób czuje ulgę, że się z tego uwolniła.

Powodem był event podczas którego withery mogły niszczyć działki innych graczy pomimo tego, że były chronione cuboidem. Gracze a nawet członkowie administracji potracili wszystko co mieli, wszystkie farmy, skrzynki jak i ich zawartość. Właściciel sam przyznał, że to było zamierzone jak i brak kar za te występki, więc zdawał sobie sprawę z tego co się będzie działo jednocześnie nie zrobił nic, a końcowo zwalił winę na bogu ducha winnych graczy którzy ze średnią wieku znajdują się na zegarze. Nie wierzę, że ten buc oczekiwał dojrzałości ze strony tak młodych osób i liczył na to, że nie będą sobie niszczyć działek. Oczywistym było, że w ich oczach to event z "bezkarnego niszczenia działek" a nie "zabijania bossów". No i na koniec post na Discordzie i wycieranie sobie mordy. #manipulacja #winagraczy.

Pomimo tego, że planowana jest cofka to nie zmienia faktu, że po czymś takim gracze stracili zaufanie i czują się niepewnie. Jedni przestali grać drudzy czują niechęć a jeszcze inni czują się wykorzystani i mają wrażenie, że brali udział w jakimś chorym teście. Zrobiłeś to wszystko świadomie. Chcąc sprawdzić więzi pomiędzy graczami doprowadziłeś do jeszcze większych podziałów, kłótni na czacie w grze jak i Dicordzie, gratuluję gamoniu - właśnie sam się przyczyniłeś do tego. Taki stary a taki głupi. Czegoś takiego nie mam zamiaru tolerować także te swoje machlojki to nie zemną. Już nigdy w życiu nie zagram na Polskim serwerze.
unitedcraft
04-08-2022 12:47
Cieszymy się za wszystkie napisane komentarze, ale postanowimy odnieść się do komentarza poniżej.

Wszystko jest pod kontrolą i odbywa się zgodnie z naszymi założeniami (lepiej i szybciej niż sądziliśmy), ale nadal jest tak jak powinno. Gracze mają więcej pieniędzy, więcej kupują. Pozostali gracze nie nadążają z produkcją, dlatego ceny rosną.

Przykładem jest ponad 1000 transakcji każdego dnia wykorzystując sklepy skrzynkowe i ponad 150 aukcji sprzedanych każdego dnia. W weekendy ta liczba przekracza ponad 200-250 sprzedanych aukcji.

Bardzo prosty przykład: obniżenie cen targów spowodowało, że wszystkie targi zostały wykupione. Obniżenie cen galerii spowodowało że ponad 80% dużych zostało wykupionych, więc odpowiedź nasuwa się sama. Gdyby gracze mieli tyle pieniędzy, to nie przeszkadzały by im wysokie ceny najmu miejsc do handlu, a jednak jak pokazał czas tak nie jest.

Ceny tokenów rosną również zgodnie z założeniem. Wszystko jest jak najbardziej pod kontrolą i jak jeszcze raz podkreślamy, zgodnie z naszymi założeniami.

Na koniec dodając jeszcze na serwer codziennie loguje się kilkaset osób, a tylko 21 graczy stać tak naprawdę na kupno tokenów od innego gracza, więc jest to kropla w morzu, ale również cieszy nas fakt, że dużo graczy uczy się podstawy ekonomii razem z United <3

Do zobaczenia na serwerze Gracze!
ahaspoko
03-08-2022 09:51
Ogólnie rzecz biorąc serwer jest w porządku, a konkretniej to był w porządku przez pierwsze 3 miesiące po starcie nowej edycji. Celowo spowodowana inflacja ostatnimi czasy doprowadziła ekonomię tego serwera do krytycznego stanu.

Od jakiegoś miesiąca ceny wszystkich przedmiotów wzrosły 3-krotnie. Mało tego wzrosną jeszcze o kolejne 100% w przyszłych miesiącach. Ja rozumiem, że w pewnym w momencie serwera inflacja to naturalna rzecz, ponieważ gracze stale generują pieniądze na serwerze i tych pieniędzy więcej przybywa niż ubywa. Prędzej czy później to nastąpi tak, ale to jak ule united przyśpieszyły ten proces jest niepokojące.

Na początku było super, gracze handlowali ze sobą, zarabiali na pracy kopiąc np. rudy, ścinając drewno, robiąc misje. A dziś? 25% graczy afczy na farmach miodu i generuje kolosalne kwoty rzędu 30k na godzinę. Mało tego niektóre osoby dają nawet możliwość afczenia nowym graczom na farmach miodu za jakiś tam %, w efekcie czego nikt nie tyka innych źródeł zarobku bo się najzwyczajniej w świecie nie opłaca. Multikonta z ulami to norma i są w pełni dozwolone - absolutnie żadnych ograniczeń.

Ceny tokenów są tak niestabilne że jeden gracz zapłaci 12k za 1k tokenów, a drugi zapłaci 30k bo kompletnie nie szanuje pieniądza który zdobył w łatwy sposób.

Obawiam się, że tutaj już nie ma ratunku, jest już po prostu za późno by reagować i ratować sytuacje.
xDakarrr
26-07-2022 23:10
Cześć!
United to jest najlepszy serwer survival na którym dotychczas grałem, a gram w minecrafta od 2012 roku. Nie jest on wcale P2W, jak większość serwerów polskich, jak i zagranicznych. Wszystko można zdobyć, nie wydając ani grosza! Nawet możecie zakupić rangi za tokeny, które możecie kupić od graczy :D. Fajne, co? :) Administracja pomocna, szybko odpowiadają na discordzie, jak i w minecraftcie, także jeśli masz jakieś wątpliwości, to śmiało pytaj ;). Wykazują się także ogromną kulturą, są bardzo zgrani. Na serwerze jest oddzielny warp z zadaniami, jest ich mnóstwo, każdy gracz znajdzie coś dla siebie. Ekonomia jest bardziej wymagająca, ale dzięki temu jest większa satysfakcja ze zdobywania pieniędzy. Gracze na serwerze są mili, pomagają nowym przybyszom, czasem nawet zarzucą jakimś itemkiem 8). Serwer jest ciągle ulepszany o nowe urozmaicenia, właściciele dbają, aby gracz na serwerze był bezpieczny i był zadowolony z gry. Eventy, no i to jest po prostu fenomenalne. Na serwerze eventy są co weekend! Są to przeróżne eventy, bardzo ciekawe, a co najlepsze, praktycznie zawsze można coś na nich wygrać, np. tokeny, monety, czy też itemy. Na UC możesz wynająć nawet swój własny targ, na którym możesz sprzedawać różne przedmioty. Jest on wystarczająco duży, żebyś zmieścił wszystko, czego chcesz się pozbyć :}. Są także prace, dzięki którym możesz zarobić, a przy 25 levelu i określonej liczbie punktów pracy kupić sobie OP itemki z /supermarket! To jest super :D. Jest także warp dla VIPów, gdzie możemy znaleźć portal do endu, ładne wnętrze oraz wyjątkowe itemy do zakupu. Możesz także zdobyć rangę ARCHITEKT, ale musisz być kapitalnym budownicznym, uwierz mi, że warto, ponieważ ta ranga ma wybitne przywileje, a nawet warp, w którym możesz kupić (tak samo jak w warpie VIP) wyjątkowe itemy np. jajka mobów. Przejdźmy do discorda serwera. Na kanale #ogłoszenia znajdziesz najnowsze informacje i nowości ze świata UnitedCraft. Jest też specjalna sekcja dla graczy, którzy chcą się odwołać od bana, zapytać o coś administrację, czy też zgłosić jakiś błąd. Jak zdobędziesz rangę na serwerze, wystarczy, że stworzysz ticket i napiszesz, że chciałbyś rangę taką, jak masz na serwerze także na discordzie. Taka ranga VIP odblokowuje dostęp do specjalnych kanałów przeznaczonych tylko dla osób z rangami! Jako gracz masz dostęp do podstawowych kanałów tekstowych i głosowych. Grając bardzo długo na serwerze, spędzając setki godzin jestem w stanie stwierdzić, że ten serwer jest zdecydowanie najlepszym wyborem jeśli chodzi o serwery survival. I jeszcze jedno! Nie działajcie na szkodę serwera. Nawet, kiedy stracicie swoje wszystkie itemy, zostaniecie oscamowani, dostaniecie bana itd... pod żadnym pozorem nie niszczcie dobrego imienia tego serwera! Ja niestety tak postąpiłem, i bardzo tego żałuję! Jakbym mógł cofnąć czas, to nie zrobiłbym takiej głupoty. Pozdrawiam wszystkich czytelników tego komentarza i zapraszam do wspólnej gry na serwerze :D!
Mercuuury
31-05-2022 14:46
UnitedCraft.pl › II EDYCJA SURVIVAL › 1.17 - 1.18.2 › Ekonomia › Prace › Działki › Questy › Osiągnięcia ‹
DarekJN
24-05-2022 11:56
Mimo ogromnego wysiłku i poświęconego czasu na serverze jestem nim zachwycony. Żadna przykra rzecz mnje jeszcze nie spotkała :)
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶___________________________________¶¶
_¶¶___________________________________¶¶
__¶¶_________________________________¶¶_
__¶¶_________________________________¶¶_
___¶¶_______________________________¶¶__
___¶¶______________________________¶¶___
____¶¶¶__________________________¶¶¶____
_____¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶_____
_______¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶_______
_________¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶_________
___________¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶___________
______________¶¶¶¶_¶¶¶_¶¶¶______________
________________¶¶¶_¶_¶¶________________
_________________¶¶¶_¶¶_________________
__________________¶¶_¶¶_________________
__________________¶¶_¶__________________
__________________¶¶_¶¶_________________
________________¶¶¶_¶_¶¶¶_______________
_____________¶¶¶¶¶__¶__¶¶¶¶¶____________
__________¶¶¶¶¶_____¶_____¶¶¶¶__________
________¶¶¶¶________¶_______¶¶¶¶¶_______
_______¶¶¶__________¶__________¶¶¶¶_____
_____¶¶¶____________¶____________¶¶¶____
____¶¶¶_____________¶______________¶¶___
___¶¶¶______________¶_______________¶¶__
___¶¶_______________¶________________¶¶_
__¶¶________________¶________________¶¶_
__¶¶_______________¶¶¶________________¶_
__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶
__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
nocka
20-05-2022 00:16
Server fajny , możliwość zakupu rangi za walutę serwerową świetna sprawa , nie musisz wydawać realnie złotówki.Prace średnie jedne lepsze inne gorsze , fantastyczny panel do pracy rybaka +totem, możliwość łowienia różnego rodzaju rybek , świetna sprawa:) Administracja ogólnie pomocna ,szybko reagują na tickety , prośby i zgłoszenia.Ludzie na serwerze rożnie jak wszędzie , ale większość zdecydowanie super.Jeśli jesteś nowy na pewno chętnie pomogą zdobyć troszkę grosza na start.No i moje ulubione ZADANIA , fantastyczna opcja na serwerze ,świetna zabawa,cel w grze i jeszcze się na nich zarabia może nie kokosy ale zawsze coś wpadnie :)Jeśli chcesz pograć na serwerze z unikalnymi rozwiązaniami ,ekonomia i świetnymi ludźmi jak najbardziej polecam :)
Mejbellka
19-05-2022 01:17
Jeden z najlepszych jak nie najlepszy serwer na jakim kiedykolwiek grałam. Bardzo rozbudowany, ciągłe zmiany i aktualizacje które tylko poprawiają rozrywkę. Ekonomia wymagająca włożenia pracy aby zarobić pieniądze ale system zadań bardzo ułatwia start nowym graczom aby zyskać środki na pierwszą działkę. Dzięki tokenom, które można kupic od innych graczy za serwerową walutę, wygrać w eventach lub kupić za realne pieniądze każdy może zostać vipem! Właściciele oraz administracja bardzo pomocni, starają się każdemu pomóc i rozwiązać każdy problem. Społeczność jest zgrana, dłużej grające osoby zawsze pomogą nowym osobom. Czat jest żywy, praktycznie nonstop ktoś pisze, panuje na nim miła rodzinna atmosfera, nikt nie musi czuć się wykluczony. Administracja pilnuje aby na czacie nie było niepotrzebnego spamu lub wyzwisk. Z całego serca polecam serwer i zapraszam do wspólnej gry :D
Zolza
18-05-2022 01:10
Nie znalazłam jeszcze idealnego serwera minecraft, ale ten jest całkiem blisko tego, czego szukam w grze.
Po pierwsze ekonomia. Jest targ i galeria handlowa, każdy może założyć swój własny sklep i sprzedawać co chce. Oprócz tego oczywiście standardowe /ah, czyli sklep ogólnoserwerowy i adminshop, gdzie kupisz wszystko, ale za duuużo wyższe ceny (taka opcja dla niecierpliwych, ale za to z grubym portfelem). Zarabiać można w jednej z wielu prac lub na zadaniach. Prace według mnie nie są dobrze zbalansowane, na jednych zarabia się całkiem ładnie, w innych ciężko zarobić cokolwiek. Podobno ma być to zmienione, więc być może będzie lepiej. Jak na razie to moja główna frustracja na tym serwerze. Zadania za to są niesamowicie rozbudowane i naprawdę mając odrobinę chęci i sprytu można na nich szybko zarobić i na działki i na dobre narzędzia czy zbroję.
Po drugie społeczność serwera, czyli gracze. Wielu narzeka na politykę administracji, którą można streścić w dwóch zdaniach. "Jeśli jesteś ok, zapraszamy do gry. Jeśli jednak czitujesz, obrażasz graczy lub łamiesz regulamin to się żegnamy." Osobiście bardzo pasuje mi to podejście. Na innych serwerach spotykałam się z różnymi niemiłymi sytuacjami, które były ignorowane. Tutaj obowiązuje zero tolerancji i nawet jeśli ktoś z administracji się zagalopuje, to też spotyka go kara. Dzięki temu wycinane są bluzgające dzieci, agresywni nastolatkowie i świntuszący dorośli. Nie ma wyjątków. Zostają ci, którzy lubią sobie na spokojnie pograć w klocki.
Po trzecie właściciele. Czytałam poprzednie komentarze i rozumiem zawód tych, którzy nie mogą już tu grać. To prawda, że pierwszą reakcją na zgłaszane błędy jest zazwyczaj niewiara lub reakcja obronna. Ale nieprawdą jest, że nie da się dogadać. Oczywiście jeżeli zaczyna się rozmowę od żalów, wytykania błędów czy żądań, żeby natychmiast coś zmienić, to po drugiej stronie napotykamy opór i niechęć do współpracy. Według mnie właściciele włożyli i nadal wkładają mnóstwo pracy w ten serwer. Jedne rzeczy działają lepiej, inne gorzej, ale oni też uczą się na błędach i pracują cały czas na żywym organizmie. Na bieżąco dokonywane są poprawki lub dodawane nowe funkcje. Na discordzie jest specjalny dział, w którym można zgłaszać swoje pomysły i część z nich została już wprowadzona. Gdy spokojnie argumentujesz i pokazujesz swój punkt widzenia to można nawiązać dialog i doprowadzić do zmian. Trzeba jednak chcieć rozmawiać, a nie tylko wyżyć się na kimś i potem twierdzić, że nie jest się słuchanym.
Nie ma serwerów idealnych, ale na tym lubię grać, podoba mi się tu i polecam ten serwer. Spróbujcie sami.
Grovez
18-05-2022 00:38
Witam
Grając w grę Minecraft od 11/12lat nie spotkałem się jeszcze z tak dopracowanym serwer i z tak ogarniętą Administracją.
Serwer oferuje wiele różnych fajnych, ciekawych Eventów co tydzień, rozbudowany system prac oraz zadań. Właściciele dbają o każdy szczegół, dlatego nie ma się do czego przyczepić gdyż "wychodzą" na przeciw oczekiwaniom graczy, tak by społeczność była zadowolona. Właściciele, Administracja trzyma wysoki poziom kultury, przez co na serwerze panuje miła,fajna rodzinna atmosfera co przekłada się na liczną frekwencję na serwerze.
SSajyan
17-05-2022 17:21
UnitedCraft druga edycja rozpoczęła się jakiś czas temu więc pora na jakiś komentarz.
Rozbudowany system 14 różnorodnych prac, nie rozumiem tego natłoku graczy na klasę pracy górnika.
Dużym plusem jest ciągle rozbudowywany system zadań.
Ciekawy jest system Mystery box z ciekawymi nagrodami takimi jak rangi czy też przedmioty np elytry czy też kilofy.
Ravensky z ekipa ciągle pracują nad dodaniem nowych systemów do gry.
Najświeższym jest dodanie systemu sortowania w skrzyniach.
Na koniec dodam że nie można zapomnieć o ciekawych eventach w każdy weekend.
Pozdrawiam Sajyan
adam200306
05-05-2022 02:05
Chciałbym dodać że właśnie zostałem zbanowany za poprzedni komentarz, czyli wszystko zgodnie z prawdą :)
Ravensky i MJJ mają gwoździa w czole i ewidentnie rodzice ich nie kochali :))
adam200306
04-05-2022 22:20
Chciałem tak jak moi poprzednicy ostrzec przed tym serwerem.
Sam w sobie serwer jest świetny i fajnie się na nim gra, niestety administracja jest na poziomie sraczki w kiblu i nie da się im niczego wytłumaczyć. Mój kolega dostał perma przez to, że MJ zasłyszała kawałek PRYWATNEJ rozmowy, nie mającej nic związanego z nią, który zinterpretowała jako urazę majestatu.
Grzoneeelloo
26-04-2022 12:15
Czm server nie działa?
Arbuziek
15-04-2022 16:47
mam perma xd
Mercuuury
13-04-2022 07:28
arbuziek śmieszy mnie to, że jeszcze tam grasz, więc się nie odzywaj
Arbuziek
04-04-2022 21:49
Smieszy mnie to ze 3/4 Serwera niewiem jak sie zachowuje adminstracja
kluczykuc
22-03-2022 18:47
Jest spory progres porównując z pierwszą edycją. Spawn jest bardziej zoptymalizowany. Questy są tak świetnie zbalansowane, że aż przyjemnie się je wykonuje. Nagrody za questy również w porządku a nie jak na poprzedniej edzie, że tylko koszmarne się opłacało robić i te na kopanie kamienia za 10k dolców. Większy limit jeśli chodzi o zwierzęta też na + co sprawa, że taka skóra, pióra kury czy jajka, mają swoją wartość. Jeden z najbardziej bolących minusów to to, że ramek tylko 30 można na chunk zawiesić co sprawa, że skrzynki połowicznie nie są wypełnione w bazie lub np w galerii, a tabliczek raczej nikt nie będzie używał. Chociaż te 40 ramek na chunk byłoby perfekcyjnie. A no i zaczęli w końcu karać oszustów co również zasługuje na pochwałę :)

Jeszcze by się pewnie znalazły jakieś zalety jak i małe wady ale nie chce mi się patrzeć w to białe okienko i myśleć.
Widzimy się w grze!
tago2137_
13-03-2022 22:17
opiszę to w jednym słowie : "ściek"
barbadol
10-03-2022 11:59
Kocur kojarzę Cie z serwera i wiem ile tokenów miałeś. raven i mj po prostu szukają powodu, żeby Ci dać bana, jak zwykle w sumie. To nic nowego, dobrze o tym wiemy, znamy ich doskonale. :-)

- Rozdawanie elytr i innych itemów na spawnie to każdy robił w ciągu całej edycji więc to nie powód bana.
- Powodem bana jest to, że wystawiałeś je za te 10$.

Tak więc podpieli to pod powodowanie inflacji serwera. I tyle. Szkoda tylko, że obrywa się takiemu stałemu graczowi jak Ty.

Byłeś, że tak to ujmę: szkodliwy dla nich mając te 70k czy ileś tam tokenów i niszczyłeś im biznes. To postanowili, że wylecisz. Spontaniczna decyzja. Amba fatima Kocura nima.

Pewnie nie do końca rozumiesz/rozumiecie dlaczego bez możliwości wykupu unbana? A no bo 70 000 tokenów to około 700zł a nie 20zł (za unbana) więc im się to nie opłaca by dać Ci możliwość wykupienia unbana. Proste nie? Oczywistym jest to, że bardziej na rękę jest im się pozbyć tych 70k tokenów z serwera kosztem jednego stałego gracza i 20 złotych za które pewnie Kocur by wykupił unbana.

Im mniej tokenów na serwerze, tym większe będzie zapotrzebowanie na nie, co się równa z tym, że więcej ich sprzedadzą bo Twoje przepadły i nie wprowadzisz już ich na rynek np. "sprzedawając część z nich" po starcie edycji.

Kolejny dowód na to czym kieruje się administracja. Sam się czasami zastanawiam po co ja gram na tym serwerze, odpowiedz na to jest prosta, serwer jest dobrze zrobiony i zadbany przez co przyjemnie się na nim gra, ale ludzie którzy tym serwerem kierują to parodia.


Jak zwykle niejasność w regulaminie, którą wykorzystują przeciwko Tobie. Przykro mi stary, że jesteś ich kolejną ofiarą. Niszczenie ekonomi serwera poprzez dobrowolne "sprzedawanie ich za 10$ na /ah, żeby dać szansę tym co potrafią szybko klikać. Albo tym co zarobili już kilkanaście $ by mogli je kupić. Mam tu na myśli nowych graczy.

W dodatku to wszystko na koniec edycji gdzie nic prócz tokenów nie ma wartości. Podpunkt w regulaminie mówi, że powodowanie inflacji serwera to powód do bana, tak ale poprzez jakieś boty czy bugi gdzie można sobie mnożyć pieniądze a nie przez coś takiego no ludzie wyrażajcie się wyraźnie.

Chciałbym, w imieniu swoim i wszystkich graczy zachęcić Was do wymuszania na administracji tego serwera doprecyzowania swojego regulaminu do maksimum by zapobiec tego typu sytuacjom w przyszłości.
Skrycie wierzę, że po tej akcji sami to zrobią. I dodadzą ta informację do swojego regulaminu na nową edycję.


Codzienne głosowanie by zdobyć klucz w grze do skrzynki za 3 oddane głosy, pokazuje jak bardzo zależy im na pozycjonowaniu się ich serwera w rankingu wszystkich serwerów MC, tak więc ja zadbam o to by Ci którzy ten serwer zauważą zrezygnowali z gry tutaj po samym przeczytaniu komentarzy i opini na temat tego serwera.

Zapewniam, że od tej pory.. Tutaj jak i na innych portalach z serwerami minecraft gdzie promuje się Unitedcraft każda tego typu sytuacja, każda drama czy inne niesprawiedliwe zachowania administracji bedę karał na ich niekorzyść w postaci komentarza. Taka mała forma ostrzeżenia z mojej strony w stronę Unitedcraft. Będę walczyć o prawa graczy i szacunek do nich. Koniec tych machlojek!

>>>> A i małe info dla KocuraTotalnego:
Dostałeś bana na DC, ponieważ jest taki punkt w regulaminie, że "blokada na mc może skutkować blokadą na dc i odwrotnie".
Karolcia01_
07-03-2022 18:26
a to ty k3naj to ty rozdawales dzisiaj erytry na spawnie i na aukcji za 10$, dziekuje bardzo tez dostalam od kolegi! masz jeszcze tokeny bo nowa edycja bedzie?
kocurTotalny
07-03-2022 18:08
Powiem tak serwer sam w sobie jest wspaniale zrobiony ale administracja na tym serwerze to jest jakiś żart dostałem perma bezpodstawnie za niszczenie ekonomi gdzie jej nie niszczyłem oraz działałem na szkode serwera gdzie wgl nie działałem i jeszcze dostałem bez wykupu jakbym zrobił nie wiadomo co regulamin na tym serwerze jest do wyrzucenia a administracja chce zgrywać wielce kultularnych gdzie na czacie tekstowym zachowują się jak zwierzęta i mam nawet takie dowody żałosne dają permy i nie dość że nie dają napisać osobie odwołania na discordzie bo odrazu perma dawają lecz to dziwne bo niby w grze dostałem a nie na discordzie
Karolcia01_
22-02-2022 01:53
czytalam komentarze i sie troche balam, ale jest fajnie. czasem ktos okrada ale juz uwazam. bardzo mi sie podoba ze sie nie mozna wyzywac. adminy sa spoko. jestesmy tu z przyjaciulkom i podoba nam sie szkoda ze sie nam dzialki usunom bo bedzie nowy swiat. pozdrawiam strongucha fajny helper XD
unitedcraft
07-02-2022 19:54
UnitedCraft dążyć będzie do całkowitej eliminacji osób używających niedozwolone modyfikacje blokując im konta bez jakiejkolwiek możliwości powrotu. W tym momencie nowy regulamin surowiej traktować będzie takich graczy, gdyż wystrzegamy się jakiejkolwiek próby łamania zasad fair play.

Gracz, który nie posiada i nie używa przysłowiowych "cheatów" może się czuć w pełni bezpiecznie pośród tysięcy innych graczy. Nie używa modyfikacji = nie zostanie wykryty = nie trafi do sprawdzania = nie ma problemu.

Zasada jest bardzo prosta. Wystarczy trzymać się reguł regulaminu, aby się nam wszystkim przyjemnie grało.

Drodzy gracze. Wszystkie te toksyczne komentarze poniżej są od osób, których już z nami nie i nigdy (pisząc to z pełną świadomością) nie będzie więcej na UnitedCraft, gdyż takiego wulgarnego języka poprzedzonym braku kultury osobistej mówimy stanowcze NIE! - namawiając do zapomnienia o istnieniu tego miejsca dodatkowo kasując UnitedCraft.pl ze swojej listy serwerów.

Pozdrawiamy cieplutko wszystkich, których jest u nas tysiące każdego dnia. Dziękujemy, że wciąż darzycie nas zaufaniem!
Mercuuury
07-02-2022 13:47
Mówicie, że gracz może przerwać w każdej chwili połączenie? No chyba śmieszni XDDDD jak tak się stanie to od razu leci banik
koteq1337
07-02-2022 00:31
hej
dzisiaj chciałbym powiedzieć dlaczego nie warto grać na tym ścieku.
1.wiecie dlaczego blokada konta jest nałożona na 30 dni za niezdozwolone modyfikacje. dlatego że administracji chce wyłudzić od was pieniądze
2. posiadasz autoClickera,Vpn? bo za to jest ban oczywiście na ile ? 30dni/perm bo to niedozwolona modyfikacja przecież *** co ma autoclicker do 1.16?
3. bany za jakie kolwiek małe rzeczy
4. Mj naprawdę myślisz że te twoje głupie zarty są śmieszne one wręcz są zalosne!
dopisze tu jeszcze jak kolega napisał
prawda = perm
Dariuzz
29-01-2022 10:46
Widzę, że administracja znowu próbuje się wybielić tutaj jakiego to oni pięknego serwera nie prowadzą XDDDDDDDDDDD
Także śpieszę na ratunek co by uświadomić coraz więcej ludzi jakim ściekiem i szambem jest ten serwer :)


NA POCZĄTKU ZACHĘCAM WAS ABYŚCIE PRZECZYTALI KAŻDĄ NEGATYWNĄ OPINIĘ NA TEMAT TEGO SERWERA- PONIŻEJ MOJEJ. ZAPEWNIAM WAS, ŻE NEGATYWNE OPINIE TUTAJ SĄ W 100% PRAWDZIWE. ONE NIE WZIEŁY SIĘ ZNIKĄD.

Jak zwykle podobna, jak nie ta sama regułka kopiuj-wklej co zawsze przez "unitedcraft" czyli któregoś z dwóch właścicieli którzy są bezwartościowymi, ohydnymi i dziecinnymi ludźmi ślepymi na kasę.

Ta regułka ma za zadanie mydlić wasze oczy jaki ten serwer nie jest piękny i doskonały.

Na ich serwerze Minecraftowym jak i Discordowym
Prawda = Ban
Także nie trudno się domyśleć, dlaczego tutaj piszą wszystkie opinie na temat ich serwera.
Bo tu nie mogą ich zbanować. Jedynie co mogą to napisać tą idiotyczną regułkę którą wklejają już chyba z czwarty raz.

A i zapomniałem dodać, żebyście nie pobierali żadnych programów typu Anydesk i TeamViewer podczas sprawdzania, bo jak podacie im kod z tego programu to oni mogą zdalnie używać waszego kompa/laptopa co się wiąże z tym, że mogą wykradać wasze prywatne dane, zdjęcia, zapisane hasła do kont, w najgorszych przypadkach Wy lub Wasi rodzicie stracicie pieniądze z kont dziwnym trafem :)

Także uważajcie na te szczury!

Piona,
Dariusz, lat 26
unitedcraft
29-01-2022 01:57
Administracja zawsze, podkreślamy to słowo zawsze traktuje graczy z należytym szacunkiem i tego samego oczekuje z drugiej strony. Z pełną świadomością możemy napisać, iż ani jedna blokada nie została nadana za przysłowiowe "nic".

Negatywne komentarze po zweryfikowaniu są napisane przez graczy, którzy otrzymali permanentną blokadę bez możliwości jej odblokowania za notoryczne wulgarne obrażanie innych graczy w tym administracji, logowania się poprzez VPN, wielokrotnego używania cheatów.

UnitedCraft jest serwerem, gdzie wystrzegamy się jakichkolwiek niedozwolonych modyfikacji tym samym gwarantując naszym graczom grę na wysokim poziomie. Szereg autorskich modułów i dodatków, które monitorują w czasie rzeczywistym rozgrywkę każdego tak by była na pełnych zasadach fair play. UnitedCraft nie jest typowym serwerem, który pozwala na taką grę, dlatego z taką surowością podchodzimy do takich graczy, lecz każdy ma możliwość odwołania się na naszym serwerze discord.
Zapewniamy Cię drogi graczu, że na UnitedCraft nie uświadczysz ani jednego elementu, który mógłby wskazywać na łamanie ogólnych zasad stosując przysłowiowe "P2W".
Zachęcamy wszystkich, którzy chcą pograć w najlepszej społeczności graczy minecraft, a możemy się tym chwalić, bo atmosfera jest unikatowa. Życzymy wszystkim już teraz udanej gry, a gracze, którzy zamierzają użyć "cheatów" mówimy stanowcze NIE!

Jeśli jesteś graczem, który nie szanuje innych, posługuje się wulgarnym językiem i Twoim jedynym celem jest zakłócenie porządku, oszukiwanie innych, wyzywanie bądź używanie cheatów to nigdy nie wpisuj unitedcraft.pl w swoją listę serwerów.

Serdecznie pozdrawiamy!
Mercuuury
27-01-2022 19:57
Z tej strony xDakarrr. Większość graczy wie kim jestem.

Na początku odniosę się do sytuacji z Helioskiem. Dostał on bodajże muta na czacie i obraził pewną osobę z administracji pisząc do pewnej osoby na /f msg (czat dla znajomych) i dostał permanentnego bana. Moim zdaniem taka sytuacja nie jest normalna, że WYŻSZA ADMINISTRACJA widzi wiadomości skierowane wyłącznie dla znajomych.

Drugą sprawą jest sprawdzanie. Miałem taką sytuację, że bez żadnego powodu nagle przeniesiono mnie do więzienia i wykryto u mnie AutoClickera z którego nie korzystałem na serwerze. No i wiadomo, serwer mi się spodobał to kupiłem unbana, ale każdego ostrzegam! Prędzej czy później zrezygnujecie z grania tutaj.

Następną sprawą jest naciąganie każdej osoby na pieniądze poprzez banowanie za najmniejsze przewinienie. Nie uważacie, że jest to przesada, by zarabiać na unbanach?

Bany na discordzie. No właśnie. Chciałbyś mieć swój serwer discord w "o mnie" lub w statusie? ZAPOMNIJ! Nie na UnitedCraft. Za coś takiego banują permanentnie.

W skrócie, nie polecam grać na tym serwerze, ale jest to tylko moja opinia. Jak można zauważyć większość opinii jest negatywna. Mam sporo różnych informacji o administracji na tym serwerze, ale nie będę udostępniał tego, bo szanuję siebie i administracje. Nie mam zamiaru już mieć nic wspólnego na tym serwerze. Pozdro

Kontakt do mnie: RywaL#7735
Delgeee
15-01-2022 11:39
chcesz mieć fajną rozgrywkę ? uczciwą sprawiedliwą rozgrywkę? TO NIE NA TYM SERWERZE
spytacie się dlaczego? kolejny komentarz z piekła rodem? nie....gram na tym serwerze od października/listopada zeszłego roku. niby wszystko ładnie pięknie ale...no właśnie ale...serwer skierowany jest dla tych co chcą się ciągle klepać klepać klepać szukających okazji do kradzieży przywłaszczaniu sobie rzeczy które budowało się i zdobywało godzinami jak i dniami....niby jest administracja/helperzy/helperzy plus itp itd za zwykłe słowo głupek ban i teraz wisienka na torcie... :) otóż za kradzież bądź przywłaszczenie sobie osoby 3 TWOICH rzeczy jest ban na 0.....no to znaczy ze go nie ma.....czyli można bezkarnie sobie kraść rzeczy przywłaszczać działki....no tak bo w prawdziwym życiu jak kogoś nie ma 40 dni na swojej działce jest ogólnodostępna, logika....jak jesteś bokserem....albo raczej rycerzem i złodziejem to zapraszam na ten serwer na pewno się odnajdziesz :)
jak szukasz normalnego serwera gdzie sprawiedliwość to sprawiedliwość a nie "sorry nic z tym nie możemy zrobić" to szukamy dalej przyjaciele ja kończę przygodę jak tylko będzie wersja 1.18 ( nie mogę grać na wersji wyższej niż 1.17 ) ale będę wchodzić tu chociaż na 5 sekund bo nie pozwolę aby jakiś randomowy grać przejął za free mój cały dobytek
krukmag123
31-12-2021 22:19
Na wstępie dodam że zalecam poszukanie innego serwera i nie tracenie czasu na przebywanie na tym

Na serwerze miałem przegrane ok.24h [czas w grze]. Serwer wydawał się fajny. Ale po zbanowaniu o którym napisze pod koniec jestem w stanie wymienić kilka pkt z wnioskami.

- Serwer skierowany w strone zarobku, nie trzymania miłej i fajnej społeczności graczy.

- Administracja składa się z osób które zachowują się dziecinnie i mało poważnie.

- Okres bana za małe przewinienia jak brzydkie słowa na chacie czy obraza innego gracza [ gdzie obrazą może być napisanie "pajacu" "głupolu" "pierdzie" itd] jest długi , przeważnie od 7-14dni gdzie taryfikator nie jest nigdzie wypisany,
Porównując to do banów za cheaty lub inne niedozwolone programy jest niewiele dłuższy bo jakieś 20-30 dni

- Spawn serwera jest fatalnie zoptymalizowany, na dobrym komputerze z txt na spawnie 40fps, na świecie 200+

- Ekonomia na serwerze jest porzucona albo stworzona pod MEGA DŁUGI CZAS GRY, jedynym sposobem zarobku jest tworzenie farm melonów lub dyń lub skryptowo zaprojektowanych Uli z pszczołami.
Kopanie, inne farmy, robienie questów czy handel jest małym zarobkiem i ledwo zarobić kilka tysięci...
Ceny w admin shopie to jakaś porażka, różnica miedzy sprzedażą a kupne to żart
1 Sztabka Netherite sprzedaż 10$ a Kupno 1000$
1 Slime ball sprzedaż 0.1$ a kupno 75$
To tylko 2 przykłady reszte mozna sprawdzic na serwerze ale w wiekszosci jest bardzo podobnie

- Administracja serwera a szczególnie właściciel traktuje graczy jak swoich podwładnych i ma totalny brak szacunku który lubi czasami wyrazić poprzez ban czy tez warn za mini przewinienia.

Mój fun z gry na serwerze skończył się na pewnej akcji która wydarzyła się na /warp pszczoly na spawnie gdzie jest bardzo mało FPS, byłem wraz z 5 znajomymi zobaczyc ceny uli rozmawiając o zarabianiu poprzez pszczoły, Po chwili podchodzi do nas helper i zaczyna perfidnie spamić fajerwerkami co powoduje spadki fps do 10, na chacie obowiązuje dziwna cenzura która uniemożliwia napisanie brzydkiego słowa zatem pisze do niego wyp...[słowo zostało napisane w całości] niewidoczne na chacie zostaje usuniete a zamiast niego pojawia sie warn za pisanie brzydkich słów, po chwili helper pisze na /msg do mnie czy było to do niego, a ja że nie mam zamiaru kłamać odpisuje grzecznie ze owszem było cytując już bez omijania cenzury "wyp..." [słowo zostało napisane tak jak w cudzysłowie] . Po chwili otrzymuje bana za obraze administracji na ----14DNI----
W odwołaniu do bana otrzymuje informacje ze byla to obraza i logi z konsoli z widocznym słowem na chacie,
Nie negowałem nikomu ze nie napisałem go ani nie wyraziłem się brzydko bo tak było ale NIKOGO nie obraziłem, znieważyłem albo komuś umniejszyłem. Po czym WŁAŚCICIEL bo on nadawał bana odpisuje ze okłamałem administracje i ban jest przedłużony do miesiąca. Zero jakiejkolwiek formy rozmowy gracz a wlasciciel czy administracja, nawet odnosnie zmniejszenia długości bana poprostu uparcie trwanie we własnym przekonaniu i z zachowaniem fałszywej dumy.
SS z całej rozmowy przesyłam tutaj: https://ibb.co/JFgCczr https://ibb.co/PWN9W4n
ralph95
09-12-2021 19:15
No więc grałem tutaj od maja. Teraz czekam na nową edycję. I to co zdążyłem zauważyć to perfidne parcie by przyczepić się do czegoś żeby tylko dać muta czy bana. Rozumiem, że głównie dzieciarnia gra w Minecrafta i chcą być familyfriendly ale część rzeczy za które się tutaj dostaje kary i bany to cyrk na kółkach.

I nie, to nie ja dostałem kare, że teraz tu płaczę, po prostu jestem typem obserwatora który się kompletnie nie udziela w grze. Dlatego też pozwolę sobie napisać tą recenzję.

Jestem w stanie powiedzieć sporo dobrych rzeczy na temat tego serwera. To nie jest tak, że wszystko tu jest do bani. Są tu fajni i ciekawi gracze, możliwe, że nawet w administracji są normalni ludzie, kto wie..

Teraz ta mniej przyjemna część czyli:
- 13-letni helperzy, którzy nie znają podstaw ortografii i nie dojrzali jeszcze psychicznie do tego co robią to nie jest dobry pomysł by im dawać uprawnienia. No ale tak przecież są posłusznymi pieskami którzy zaszczekają gdy zajdzie potrzeba.
- Komiczna autokorekta czatu, wyobraź sobie, że nie możesz napisać "lagi" Dlaczego? Nie wiem.
- Koleżeńskie wyzwiska dwóch graczy - typu "głupolu" skutkują mutem i są traktowane jako obraza.
- Sprawdzanie graczy przez np. AnyDeska. Nawet kilkukrotnie w ciągu paru godzin. Nie zdziwiłbym się jakby rodzicom tych dzieci znikały środki z kont. Powinno się tylko i wyłącznie używać Discorda w tym celu i udostępniać ekran. NO WŁAŚNIE, POWINNO. Tak ciężko się określić, że tylko DC wchodzi w grę? Po wejściu na serwer wyskakuje komunikat o zapewnianiu bezpieczeństwa a jak jest naprawdę? Sami na to niebezpieczeństwo narażacie.
- 4 razy przewineło mi się, że ktoś kupił helpera za 500zł, uważam, że to też nie wzięło się znikąd. Szczególnie, że ostatnio na dc ktoś o tym wspomniał i po minucie wiadomość zniknęła, trójkąt bermudzki!
- Sprawiedliwości i szacunku do gracza tutaj nie zaznasz, zapomnij! Pomimo tego, że walą serduszkami na Discordzie w ogłoszeniach i to jak kochają swoich graczy, to tylko zasłona dymna. To samo tyczy się ich odpowiedzi tutaj z konta "unitedcraft".
- Regulamin jest celowo niejasny, tak my mogli Ci przypiąć dosłownie wszystko i Cię ukarać.
- Nie wiem jak jest z tym co kilka osób niżej już pisało, że Administracja wyzywa graczy na kanałach. Jeśli kiedykolwiek czegoś takiego doświadczę albo będę tego świadkiem. Skreślam ten serwer na zawsze. To jest po prostu niedopuszczalne. Także nagrywajcie już za wczasu takie rzeczy.
- Nie wiem czemu właściciel który ma serwerową walutę na koncie jest widoczny w rankingu pieniężnym i niszczy statystyki. Mam przynajmniej nadzieję, że nie wprowadza tych pieniędzy na rynek jednocześnie niszcząc ekonomię na swoim serwerze.
- To samo z tymi screenshotami z lootingiem 1000. Serio aż tak Wam nie zależy na tym serwerze? No serio?!


Co do P2W to średnio się zgodzę serwer musi się z czegoś utrzymywać. VIP,SVIP,UVIP to nic złego. Do tego strona internetowa, też trzeba płacić za hosting. Nie ma w sklepie żadnych itemów z chorymi, super OP enchantami za realną kasę które mogłbyś kupić w grze. Więc zarzut że ten serw to P2W jest trochę nie na miejscu. Co nie zmienia faktu, że sama możliwość kupna unbana na oficjalnej stronie i jednocześne banowanie za byle błahostkę mówi samo za siebie i łączy się w jedno. Tak nie zarabia serwer na utrzymanie :)
Bądźcie fair i róbcie dobrą robotę to pojawią się tu lepsze opinie. Aktualnie na takie nie zasługujecie.

Widziałem i dowiedziałem się naprawdę wiele przez te pół roku, SAM ZDECYDUJ CZY CHCESZ TU GRAĆ.
Ale wiedz, że te opinie nie biorą się znikąd. A tłumaczenie, że pisze je jedna osoba która miała z Wami jakąś dramę jest mega tanie i nie usprawiedliwia Was.


Jak serwer Chezjusza wystartuje to możliwe, że się tam przeniosę dla chociażby kompetentniejszej i dojrzalszej administracji. Bo jak widać 31-letniemu właścicielowi nie zależy, by nazwa UnitedCraft kojarzyła się tylko z samymi superlatywami i dobrą renomą.

Jestem w stanie napisać, że ten Twój wypadek RavenskyPaul to był liść w pysk byś się ogarnął. Nie życzę Ci źle bo jestem człowiekiem w przeciwieństwie do Ciebie. Pamiętaj, że nie tylko oszustwami i bycie chu... dzisiaj się wzbogacisz. Jak będziesz robił dobrą robotę to też zostaniesz sowicie wynagrodzony i nawet wyjdzie Ci bardziej na rękę.

Tutaj tzw. perełka: https://imgur.com/6YQ3J5s - Rozbawiło mnie to bólu, nie masz pojęcia czym jest marka serwera, bo takowej nie miałeś, nie masz i mieć nie będziesz z takim podejściem.

Wychodzi teraz nowa edycja i można powiedzieć, że macie drugą szansę. Poprawcie się choć odrobinę, już jako team.

Wiadomo, że nie dotrę do umysłów dzieci tą wiadomością, ale co starsi mam nadzieję, że zrozumiecie jak ten serwer aktualnie "funkcjonuje".
tuchas
24-10-2021 17:31
latają odpaleńce wyzywamy się ale to dla śmiechu a oni co BAN czemu nie XD niepolecam się wyzywać bo admini nie rozumią co to żarty
yuki
24-10-2021 13:43
Jedyne co ratuje ten serwer to to że jest tam Krakenied, a Raven wielki właściciel łasy na kasę, admini sprawdzają tylko po to, aby było jak najwięcej banicji, i żeby gracze kupowali unbana za 20 zł... masakra. Wiekszosc tych osob co długo grały, i znają ten serwer od początku odeszli juz, a na serwer cały czas przybywa pełno randomow i biznes sie kreci, nie polecam i odradzam grać :)
Stronguch123
18-10-2021 15:31
Długo szukałem takiego serwera minecraft jak ten. Każdy inny serwer po miesiącu się nudził a na tym gram już od lutego i nie zamierzam przestać. Bardzo podobają mi się urozmaicenia rozgrywki, takie jak możliwość ulepszania uli, zadania z każdej dziedziny minecrafta, Przedmioty z wysokimi enchantami (np miecz ostrość 6) za punkty pracy itp. Jest wiele sposobów na zarabianie, każdy znajdzie coś dla siebie. Na serwerze panuje bardzo miła atmosfera, poznałem tu wielu sympatycznych ludzi.
Jeśli chodzi o administrację, w większości przypadków jest surowa, ale to moim zdaniem dobrze. Dzięki temu większość graczy umie się zachować. Nie spotkałem się z przypadkiem, żeby ktoś został ukarany za nic. Chciałbym zauważyć że większość komentarzy krytykujących administracje UC to komentarze typu "administracja jest głupia", które nic nie wnoszą, ponieważ są w nich zawarte żadne argumenty. Serwer posiada dobrego antycheata, który stale jest ulepszany, a jeśli antycheat się pomyli, ofiara pomyłki jest odbanowywana. Podsumowując, bardzo polecam ten serwer, każdy znajdzie coś dla siebie.
Apsik121
17-10-2021 13:46
super serwer lubie w nim skrzynie i działki tylko szkoda ze malo zwierząt sie respi ale polecam serwer super zabawa
Arbuziek
27-09-2021 17:58
wiem nie umiem pisac xddd
Arbuziek
27-09-2021 17:56
pisze juz 2 komentarz bo to przesada dostalem mute za napisanie ułom do jakiegos goscia z czatu a potem po odpisaniu mi tez tez napisalem ze jestem "Ułomkiem" i jakos mute nie mial dlaczego niewiadomo 2. zostalem do wiezienia gdzie sie odczekuje swoja kare za cos ja sie dam dostalem bo stanołem przed _mj_ i napisalem "lodzik kasa" zostalem tam wpuszczony a dotego to jeszzce mute na 24h a przedemna jakis typek byl sprawdzany byl w zelaku i diax klacie bo co sprawdzali po to aby wyłudzic hajs od niego na dole screeny (https://imgur.com/a/LWzfdHu) POZDROOOOO
Kuflak
18-09-2021 12:55
Omijać to gówno z daleka!
KKocur
17-09-2021 17:35
unitedcraft
01-09-2021 23:54
Cieplutko pozdrawiamy wszystkich graczy którzy mają pełną historię obraz, wulgaryzmów itp oraz byłych helperów którzy nie mogą pogodzić się z usunięciem z administracji z powodu własnych błędów <3. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Tym komentarzem udowodniliście jak macie *** na społeczność graczy. Stfu na was i na to co robicie lecące na hajs ***. I jeszcze pisać że płaczemy po straceniu rangi naprawdę jesteście żałośni.
Somsik
10-09-2021 22:15
Administracja serwera prubuje zbanować za najmniejsze wykroczenie za nazwanie pliku zdjęcia "huzuni" które jest cheatem na wersje 1.8 a sami mowią ze banuja tylko za cheaty na wersje kompatybilne z serwerem. Lub banują za napisanie na chacie "Patrzcie latam" , "Patrzcie latam stoje na barrier blokach" twierdząc że to przyzanie sie do cheatów. A jak sie dostanie bana to z adminami nie da sie dogadac jak sie w odwołaniu nie powie ze serwer jest super i bardzo fajny to nie odbanują bo rozmowa kończy sie: wykroczyłeś po za regulamin kara została nadana słusznie. po to aby gracz kupił UnBana za 20zł
Arbuziek
10-09-2021 21:54
zjebany serwer napisalem "chóżóni is free client haks weri gud hacks and and weri big kill aóra" zajebista ta administracja :) wlasciciel leci na hajs pozdro
Mercuuury
04-09-2021 17:33
Jakby nie krakenied to tego serwera by nie było. On tu robi dobrą robotę
Mercuuury
04-09-2021 17:32
Zdradzę wam sposób na kopanie diaxow, pobieracie aplikacje Find Diamonds! i klikacie w wersję (1.16.5) i wpisujecie seed 6229895871301557965 i podajecie Kordy na których chcecie kopać i jak nikt nie wykopał tej rudy to ona będzie na tych kordach. Wszystko dobrze dziala, dzięki temu zyskałem ogromne ilości diamentów
Kuflak
03-09-2021 14:57
Najciekawsze dalej jedno że serwerek wam tak pada że musicie pisać że dacie klucze za 3 krotne zagłosowanie na wasz serwer bo wiecie że każdy zaczyna pisać prawde o tym gownie i tak każdy wie co działo sie w administracji i tak każdy wie też to co piszecie/mówicie na kanałach i tak dajecie bany za nic żeby kasa wleciała a i jeszcze jedno to że kogoś nie ma już w administracji to wielki plus dla niego bo będąc tam już niszczysz sobie psyche A DLA KAŻDEGO KTO TO CZYTA OMIJAJCIE TEN SYF Z DALEKA pozdrawiam
unitedcraft
01-09-2021 23:54
Cieplutko pozdrawiamy wszystkich graczy którzy mają pełną historię obraz, wulgaryzmów itp oraz byłych helperów którzy nie mogą pogodzić się z usunięciem z administracji z powodu własnych błędów <3
tonieja2
30-08-2021 14:42
sorka sid xd
tonieja2
30-08-2021 14:41
sorka ip :D
tonieja2
30-08-2021 14:40
nie polecam serwera administracja to gówno a jak ktoś chce ip tego serwa to macie -6229895871301557965 :D
Kuflak
29-08-2021 22:12
Tutaj jeszcze daje przykłady tego co jest wysyłane na kanale perełki czyli kanale do smiania sie z ich 11letniej grupy wiekowej graczy jak to oni sami napisali https://media.discordapp.net/attachments/805896858412515390/881631519452590112/unknown.png?width=102&height=397 // https://cdn.discordapp.com/attachments/870072949791653969/870080564395380827/image0.jpg // https://cdn.discordapp.com/attachments/870072949791653969/870077812353163325/image0.jpg // https://cdn.discordapp.com/attachments/870072949791653969/870077311817511023/image0.jpg // https://cdn.discordapp.com/attachments/870072949791653969/870076778813730846/image0.jpg
Kuflak
29-08-2021 22:05
Pamiętajcie nie słuchajcie tego co mówi administracja oraz nie grajcie na tym syfie pozdrawiam (popieram KKocur)
Kuflak
29-08-2021 22:03
Serwer typowo P2W rangi typu helper można kupić sobie za pieniądze oczywiście administracja zaprzecza temu lecz weźmy sobie przykład gracza o nicku Chlodzimierz kupił na serwerze walute za 500zł zapytal sie czy moze do administracji a właścicielka oczywiście się zgodziła można tam też zobaczyć częste wały na bany wlascicielce zalezy tylko na pieniądzach administracja podczas sprawdzania na anydesk przegląda prywatne pliki faworyzuje graczy a na prywatnych kanałach na discordzie np perełki smieją się z graczy są to takie topowe teksty z prywatnych /msg graczy aktualnie na serwerze odbywa się cos dopiero smiesznego czyli dostajesz klucz za oddanie 3 głosów na serwer 1 głos na dzien oczywiscie mozna oddawac wiecej bo kazdy gracz wie juz jak wygląda serwer starszych graczy traktuje sie w sposób takich typowych smieci Nowi gracze kupują tokeny dają im zarobic potem gdy gracz nie bedzie juz kupywał tokenów i bedzie brał je np od innych graczy bo zobaczy jak łatwo sie tam zarabia to zostanie wzięty jako taki smiec i bedą sie chcieli go pozbyc juz nawet teraz na serwerze można zobaczyc na tabie to ze w większości grają tam nowi gracze a starsi są w skrócie "wypierdalani/banowani" i pamiętajcie na united przecież nie ma czegos takiego jak "niesłuszny ban" siema elo
_xFilipekk_
29-08-2021 21:54
Chciałbym wypowiedzieć się na temat administracji tego serwera oraz w jaki sposób sprawdzają graczy. Podczas sprawdzania jednego z moich znajomych administrator zaglądał do prywatnych plików zawierających jego imię nazwisko oraz zdjęcia jego twarzy. Gdy ja byłem sprawdzany miałem otwartą aplikację teams. Administrator wszedł do tej aplikacji lecz szybko zareagowałem i zamknąłem ją. Więc to by było na tyle z mojej opinii. OCZYWIŚCIE POPIERAM TEŻ OPINIE KKocur
KKocur
29-08-2021 18:41
Zostałem też zbanowany na discordzie serwera za tak zwane oczernianie administracji tu jest link (https://cdn.discordapp.com/attachments/799177643663556689/881577640056717372/dd.png). Zaraz po tym jak wyraziłem swoją opinie na serwerze a napisałem tak: ,,Moi drodzy kocham was wszystkich <3 pewnie wylece z tego serwera po tym no ale cóż. Lubiłem ten serwer ale musze odejść bo strasznie śmierdzi faworką wśród graczy i nie tylko ja tak sądze. Administracja jest nie uczciwa wobec graczy i ma nich wywalone.
wiec nie widze sensu dalszego grania tutaj. Zapewne AniAdami i Hok też to zauważyli i odeszli. Pójde w ich ślady.
Życze każdemu miłej gry a adminsitracji ułożenia sobie w główce co nie co i większego dystansu do siebie. Bayo <3''. Koniec cytatu. Napisałem to na publicznym czacie uc i discord. Oczywiście administracji się to nie spodobało bo tu można być fajnym tylko po przez lizanie dupki administacji ale jak powiesz coś co sie nie spodoba to od razu ban ;D. Tak właśnie działa ten serwer jeśli tak to w ogóle można nazwać. Gdy napiszesz coś mądrego i masz dowody aby zaprzeczyć administracji to jedynym argumentem właścicelki to ,,Bo ja tak mówie'' wywyższając się swoją rangą właściciela i mając opinie gracza w dupie.
KKocur
29-08-2021 18:41
Zostałem też zbanowany na discordzie serwera za tak zwane oczernianie administracji tu jest link (https://cdn.discordapp.com/attachments/799177643663556689/881577640056717372/dd.png). Zaraz po tym jak wyraziłem swoją opinie na serwerze a napisałem tak: ,,Moi drodzy kocham was wszystkich <3 pewnie wylece z tego serwera po tym no ale cóż. Lubiłem ten serwer ale musze odejść bo strasznie śmierdzi faworką wśród graczy i nie tylko ja tak sądze. Administracja jest nie uczciwa wobec graczy i ma nich wywalone.
wiec nie widze sensu dalszego grania tutaj. Zapewne AniAdami i Hok też to zauważyli i odeszli. Pójde w ich ślady.
Życze każdemu miłej gry a adminsitracji ułożenia sobie w główce co nie co i większego dystansu do siebie. Bayo <3''. Koniec cytatu. Napisałem to na publicznym czacie uc i discord. Oczywiście administracji się to nie spodobało bo tu można być fajnym tylko po przez lizanie dupki administacji ale jak powiesz coś co sie nie spodoba to od razu ban ;D. Tak właśnie działa ten serwer jeśli tak to w ogóle można nazwać. Gdy napiszesz coś mądrego i masz dowody aby zaprzeczyć administracji to jedynym argumentem właścicelki to ,,Bo ja tak mówie'' wywyższając się swoją rangą właściciela i mając opinie gracza w dupie.
KKocur
29-08-2021 18:28
Potwierdzam użytkownika Lakrous. Jako były członek administracji pod nickiem WitoldKracz23211 zgadzam się z opinią Lakrous. Administracja obraża graczy na prywatnych kanałach i śmieje się z nich bo ci mówią prawde ale oni się tym nie przejmują. Zostałem wyrzucony z administracji z powodu napisania wtf i jprdl na czacie administracyjnym gdzie tak naprawdę nie tylko ja tak tam pisałem ale wydaję mi się że była to po prosty wymówka aby mnie wyrzucić nie mam pojęcia dlaczego skoro radziłem sobie świetnie. Na serwerze panuje faworyzacja graczy i teraz ten serwer wygląda jak typowe Pay to win. Wypowiem się też o pewnym panie który tak naprawde wkupił się do administracji gdyż kupił serwerową walutę tokeny za 500zł i oczywiście gdy ten pan zapytał się czy może dołączyć do administracji właściciel się zgodził bez wcześniejszej konsultacji z nim a powiem też że gdy pisałem do właściciela o możliwości powrotu do administracji to zostałem poinformowany że opcja powrotu jest tylko możliwa przy rekrutacji a w tym przypadku ten PAN udowodnił że wystarczy wpłacić 500zł i jesteś z adminstracji. PEŁEN PROFESJONALIZM ze strony united. Wspomnę też o ignorowaniu graczy którzy potrzebują pomocy. Gracze pomagają więcej niż administracja która po prostu woli dawać warny albo stać na tak zwanym ''balonie'' i obrażać graczy między sobą na prywatnych kanałach jak wspomniałem wcześniej. Jest też coś takiego jak cotygodniowa tabela w administracji i dosłownie byłem tam 2 z nowych rekrutów jeśli chodzi o wyniki a było ich 6. Nie dość że byłem bardzo dobry w tym co robiłem to starali wyrzucić mnie na siłe. Był też jeden rekrut który się starał ale administracja śmiała sie z niego na czacie głosowym i wyleciał bez powodu. Ogólnie rzecz biorąc nie polecam tego serwera w żadnym wypadku bo panuje tam tak zwana FAWORKA. Niektórzy adminstratorzy Head admin i moderator odeszli z administracji bo zauważyli że ten serwer to jeden wielki pay to win i niesprawiedliwość oraz obojętność w kierunku graczy a właścicielka chce tylko pieniędzy z serwera i nie płaci członkom administracji. Gdyby nie developer serwer byłyby już martwy bo jak na razie tylko on się przejmuje tym serwerem i dba o niego jak może pozdrawiam serdecznie Krakenied.
underseacupid63
04-05-2021 14:55
I tez gdzie tu p2w? ktos chyba nie wie jak wyglada p2w wszystko jest darmowe a kit start jest nawet op a helper zawsze pomaga jest tam mila atmosfera
underseacupid63
04-05-2021 14:52
Nie rozumiem tych komentarzy unitedcraft jest przyjazny a helperzy odpowiadaja w 0,10s a te 200$ to jest malo wystarczy troche posiedziec na rybaku i juz sie ma a to z tym lootingiem 1k to tez fake na obrazie ktory podala jedna osoba i napisala ze ma 8k500 dmg ten miecz to fake jasno na zdjeciu widac a pozatym jak niby administracja nie odpowiada na odwołanie? jak mi odrazu odpowiedziano na discordzie a mam range gracza nie rozumiem tych haterow to jest oszczerstwo unitedcraft to moj ulubiony serwer jak narazie a najlepszym narazie administratorem bo najszybciej i najlepiej pomaga to darkness. nie pozdrawiam osob hetujacych ten serwer pewnie nawet nie zagrali tam 1 dnia a ten lakrous to pewnie chcial rozwalic ten serwer wiec dal sb taki miecz zeby tylko miecz "dowody" ktore sa fake nie pozdrawiam haterow unitedcrafta


underseacupid63(gracz)
_QETUO_
24-04-2021 14:03
jakie jest hasło? nie mogę się zalogować a bardzo chciałbym pograć D:
Larsros
06-04-2021 12:02
Totalne dno omijać z daleka !
kortekolek
29-03-2021 16:25
Serwer bardzo przyjazny graczom,pisze to ponieważ serwer podoba mi się mimo że mam bana,ale nie ważne to tylko moja wina,gracze są mili chociaż nie wszyscy ale to wiadomo jedni mili dródzy nie do końca,polecam jak chcecie survival z /rtp,tokenami naprawczymi,pracami,walutą,cuboidami to właśnie serwer dla was!eventy w weekend są fajne,ogólnie polecam możę nie do odstresowania bo nie raz miałem prawie zawał serca ale do grania po np.lekcjach,pracy to grajcie tylko na unitedcraft.pl!
unitedcraft
24-03-2021 18:54
Życzymy wszystkiego dobrego i wystrzegamy się takich osób na serwerze, gdzie panuje przyjemna atmosfera, a z pewnością gracz poniżej do takich nie należał.
Pozdrawiamy ciepło - już niedługo powiększamy sloty do 250!
unitedcraft
24-03-2021 00:56
Jesteśmy bardzo zdziwieni jak bardzo kreatywna jest osoba, która została usunięta z administracji, tylko dlatego, że przekazywała prywatne informacje do wszystkich pozostałych osób.

Opinia gracza Lan48127 nigdy nie miała miejsca i czytając ją z pełnym zrozumieniem jako historia, która nijak nie jest połączona ze sobą.
Kreatywność w wymyślaniu opinii nie zna granic, ale gratulujemy pisania tak kolorowych historii.

Z naszej strony żałujemy tylko, że te wszystkie komentarze wypisuje jedna osoba, która próbuje zaszkodzić dobrej opinii serwera, jednak prawda i przyjazna atmosfera jaka panuje na serwerze i wewnątrz administracji weryfikuje wszystko co widać po pełnym serwerze przez większą część dnia.

Życzmy powodzenia w bajkopisarstwie i czekamy na I tom opowieści dziwnej treści. Pozdrawiamy UnitedCraft
potwierdacz
22-03-2021 21:47
Administracja banuje bezpodstawnie, helper zbanował mnie za coś czego nie miałem(mowa tu o xrayu niby w pobranych) dostałem bana bo byłem niewygodny dla nich no i oczywiście z MOZLIWOŚCIĄ WYKUPIENIA SIĘ. I jak się wykupiłem dostałem kolejną blokade od tej samej osoby 30 minut po banie gdzie nic nie miałem. Administracja lata sobie z mieczem looting 1000, bije moby rozwala ekonomię no i nie przyznaje się do niczego oczywiście. Właściciel kopiuje eventy z innych serwerów, awansuje tak niepoprawne osoby że to szok. Po odejściu trzech najbardziej kompetentnych helperów serwer stracił bardzo dużo normalnej rozgrywki. Mowa tu o Lakrous, KaczoerDonald54 oraz Eurus0, tylko im można było wtedy ufać, teraz każdy każdego chroni. Omijać szerokim łukiem, nie polecam. ~L
Arbuz
22-03-2021 16:50
Pamiętajcie! Zapłacicie najwięcej to będziecie najlepsi na tym shicie!
Arbuz
22-03-2021 16:46
Nie polecam serwera, ponieważ:
Administracji zależy tylko na kasie, ma gdzieś gracza,
Banuje, mutuje i warnuje za wszystko. Jest większa cenzura niż podczas Polski pod zaborami. Przykładowo warna można dostać za to, że napisało się lag. Według administracji jest to omijanie cenzury :>
Społeczność tego serwera jest bardzo toksyczna(podobnie jak administracja).
Serwer wywala średnio 4 razy tygodniowo ze względu na "małe problemy".
Administracja stara się robić eventy. Niestety każdy gracz widzi, że eventy od dwóch miesięcy są po prostu BEZNADZIEJNE.
Słaba organizacja serwera, która przykładowo pozwoliła na wyciek seeda świata, czyli wystarczy wejść na singla z tym samym seedem i już wie się gdzie są diaxy, twierdze czy portale.
Myślę, że te argumenty przekonały was, że nie warto marnować czasu na taki serwer :) Szkoda nerwów i pracy. A i dla tych, którzy jakimś sposobem nie znają seeda to -6229895871301557965.
Pozdro
Klockomania
12-03-2021 01:23
A jeszcze seed świata
"-6229895871301557965"
Klockomania
11-03-2021 23:59
No to co, lecimy komentarz bo Raven uwielbia tu wchodzić i czytać. Pisanie komów z mulciaków administracji to już standard tutaj. Opinia serwera > szacunek do ludzi na serwerze.
Reasumując, 3 miesiące w administracji uświadomiły mi jaki to właściciel serwera jest narcystyczny i ślepy na kasę do bólu. Gdy dostałem uprawnienia do sprawdzania graczy szukało się by znaleźć cokolwiek do czego można się doczepić i naciągnać chłopa na kase by kupił ub. Serwer pompowany na tokeny, uvipy i inne szpery bajery. Serwer ma ciekawych ludzi na serwerze ale administracja widzi czubek swojego nosa. Kij w tył i wieszak na barkach sprawia że ludzie boją się pisać na czacie bo dostaną warna/mute. Statystyka trzepana na koniec tygodnia wychodzi średnio 50 unbanów po 20zł jeden, prosta matma. Ostatni miesiąc mojej zabawy na tym serwerze wyglądał na kanale administrajci w postaci wyzywaniu graczy na voice-chat administracyjnym, tych niewygodnych się wywala na permy a tych ciekawszych którzy wydają plny zostawia. Meritum? Właściciel śliniący się na kasę i stukot swojej mechanicznej klawiatury nie umiejący doceniać tego co ma. Omijać szerokim łukiem :)
Pewnie nad tym postem pojawi się milion postów jaki to ten serwer jest super. Nie dajcie się zwieść, liczą się $$$. Pozdro JR
unitedcraft
08-03-2021 01:22
Administracja zawsze, podkreślam to słowo zawsze traktuje graczy z należytym szacunkiem i tego samego oczekuje z drugiej strony. Z pełną świadomością możemy napisać, iż ani jedna blokada nie została nadana za przysłowiowe "nic".
UnitedCraft jest serwerem, gdzie wystrzegamy się jakichkolwiek niedozwolonych modyfikacji tym samym gwarantując naszym graczom grę na wysokim poziomie. Szereg autorskich modułów i dodatków, które monitorują w czasie rzeczywistym rozgrywkę każdego tak by była na pełnych zasadach fair play. UnitedCraft nie jest typowym serwerem, który pozwala na taką grę, dlatego z taką surowością podchodzimy do takich graczy, lecz każdy ma możliwość odwołania się na naszym serwerze discord.
Zapewniamy Cię drogi graczu, że na UnitedCraft nie uświadczysz ani jednego elementu, który mógłby wskazywać na łamanie ogólnych zasad stosując przysłowiowe "P2W".
Zachęcamy wszystkich, którzy chcą pograć w najlepszej społeczności graczy minecraft, a możemy się tym chwalić, bo atmosfera jest unikatowa. Życzymy wszystkim już teraz udanej gry, a gracze, którzy zamierzają użyć "cheatów" mówimy stanowcze NIE!
ModraKapusta
07-03-2021 18:45
kompletnie nie polecam serwera, administracja ma w czterech literach Graczy, typowy serwerek P2W, oraz banowanie za nic
Głosy

1705

Ten serwer należy do Ciebie?

Adres serwera to mc.unitedcraft.pl. Użyj adresu serwera, aby dołączyć do gry.

Uruchom grę Minecraft i wybierz odpowiednią wersję dla tego serwera, następnie kliknij przycisk "Tryb wielosobowy". Następnie kliknij przycisk "Dodaj serwer", w polu "Adres serwera" wprowadź "mc.unitedcraft.pl" i kliknij przycisk "Gotowe". Gdy ukaże się status serwera wystarczy kliknąć dwukrotnie lub wybrać go i kliknąć przycisk "Dołącz".

Typy serwerów Minecraft

Wersje serwerów Minecraft