play.mcosada.pl

♑ MCOSADA.PL ♑ Wersja: 1.8.x-1.20.4 NOWA EDYCJA ONEBLOCKA 1.20.4 WYSTARTOWALA!

Nazwa ♑ MCOSADA.PL ♑ Wersja: 1.8.x-1.20.4 NOWA EDYCJA ONEBLOCKA 1.20.4 WYSTARTOWALA!
Adres play.mcosada.pl:25565
Strona WWW
Wersja Velocity 1.7.2-1.20.6
1.16.5 1.17
Typ Survival PvP FreeBuild SurvivalGildie SkyBlock Minigames Creative MegaDrop BedWars SkyWars CaveBlock PvP Guns BlockParty UHC
Gracze 79/1337
Dodano 29-05-2021 16:05
Zaktualizowano 25-07-2024 21:46
Status serwera Online
Właściciel keszir
Serdecznie Zapraszamy na jedną z najlepszych społeczności Minecrafta w Polsce! Adres IP: mcosada.pl - Zawsze na najnowszych wersjach mc!
lost_tape
02-01-2024 06:17
pozdroooooooooo
KatijkaXD
28-10-2022 16:51
Zapraszamy na tryb skyblock! Super siec mcosada polecajka <3
Jez123
15-07-2022 07:36
Według mnie super serwer miła atmosfera lubię grać na one blocku bardzo polecam serwer
milenadonat
12-05-2022 00:13
na tym serwerze są mili admini ale czasami robią ludzie na chacie dramy i jest czasami o 23 przerwa techniczna ale serwer bardzo fajny <3
seba1
27-02-2022 14:49
Bardzo fajny serwer moim zdaniem. Każdy w sumie serwer na najnowszej wersji, administracja dosyć chętna do wspolpracy takze jak dla mnie mozna smialo do chłopakow zawitac ;)
Pieczarunio
15-02-2021 13:07
Dobrze jest, dostałem kiedyś perma i ładnie poprosiłem i już nie mam <3
Jebać McOsade
17-01-2021 15:30
Ten serwer ssie jebać go analnie szmaty stworzyły serwer (pay to win) i jeszcze trzepią z tego kasę, jebane szmaty. Bed warsy są zrobione jak gówno chinczyka a reszty trybów nie grałem bo strata czasu. PS. Aisa ssie dicka
Alan2009.g
05-01-2021 21:23
nie ma czasy na wpisanie nawet jednej komendy na respie nie polecam tego serwera :<
Rekovv
08-12-2020 16:43
Myślałem że serwer jest dobry, ale administracja potrafi podejmować istotne decyzje zmieniające podstawy serwera bez uprzedzenia i w każdym momencie. Polecam tylko tym którym zależy na tej społeczności bo poza nią raczej nie ma nic pewnego.
Bartasek
07-07-2020 10:39
Spoko serwer, miła administracja jak i gracze.
piesio500
19-06-2020 12:24
niestety wygląd fajny ale ludzie pozostawiają wiele do myślenia a jeden z urzytkowników mnie okradł a nic z tym nie zrobiono ( zgłaszałam )
Clyde
30-05-2020 09:48
Świetny serwer, wiele zróżnicowanych podserwerów, na każdym dobrze zbalansowana ekonomia oraz odpowiednio dobrane i skonfigurowane pluginy. Gracze rozgarnięci i pogodni, a administracja szybko i skutecznie reaguje na różne zgłoszenia, zawsze idzie się z nią dogadać i coś wyjaśnić. Polecam :D
Baromenek
29-05-2020 09:42
Polecam serwer, ciekawa rozgrywa, miła administracja najlepszy serwer <333
Brzeski
25-05-2020 02:22
Serwer polecam wszystkim osobom którzy lubią sky blocki dobra ekonomia serwerowa miła administracja rzadkie lagi fajna społeczność osobiście polecam pod serwer skyblock V1 powodzenia
Daminn
24-04-2020 10:17
Serwer serdecznie polecam każdemu - różne tryby gry, bardzo ciekawa rozgrywka skyblockowa, nowe tryby w drodze - każdy znajdzie coś dla siebie! :)
Kinonkit4
22-04-2020 23:34
Polecam serwerek fajna administracja (oprocz epokawerci) mało lagów wiele ciekawych trybów oraz możliwoś tworzenia wielkich konstrukcji,ponieważ wymiary wyspy to aż 300x300 sedrecznie polecam i pozdrawiam cieplutko :3
Kowall.koks
20-04-2020 14:41
Koks serwer polecam każdemu tylko skyblock v1 dawać tam donejty /pay Kowall 10000000
Kinseijin
19-04-2020 12:49
Świetny serwer, wiele zróżnicowanych podserwerów, na każdym dobrze zbalansowana ekonomia oraz odpowiednio dobrane i skonfigurowane pluginy. Gracze rozgarnięci i pogodni, a administracja szybko i skutecznie reaguje na różne zgłoszenia, zawsze idzie się z nią dogadać i coś wyjaśnić. Polecam :D
Matian
31-03-2020 19:44
Nie polecam, jeżeli chcesz mieć cuboida musisz przez kilka dziesiątek godzinny biegać z flagą (cuboidem) i stawiać go, serwer także nie jest zoptymalizowany pod kontem lagów. Szczerze nie polecam i odradzam korzystanie z serwera.
NoName
25-02-2020 16:45
Server Nawet spoko ale Administracja Ma wszystko w dupie cały czas się cos zawiesza albo psuje się nie da się po prostu grac
szkoda po prostu Survival wkońcu padnie miłego dnia
Głosy

1007

Ten serwer należy do Ciebie?

Adres serwera to play.mcosada.pl. Użyj adresu serwera, aby dołączyć do gry.

Uruchom grę Minecraft i wybierz odpowiednią wersję dla tego serwera, następnie kliknij przycisk "Tryb wielosobowy". Następnie kliknij przycisk "Dodaj serwer", w polu "Adres serwera" wprowadź "play.mcosada.pl" i kliknij przycisk "Gotowe". Gdy ukaże się status serwera wystarczy kliknąć dwukrotnie lub wybrać go i kliknąć przycisk "Dołącz".